Minden rendben.

Szűrés törlése
Horgászaink kérdésére
Létrehozva: 2015. július 24. » Kategóriák: Horgászaink kérdésére

Horgászaink kérdésére válaszolva - „Versenyekkel kapcsolatos felvetések”

Tisztelt Egyesületi Tagok, Kedves Horgászok!

A jövőben horgásztársaink által megfogalmazott kérdésekre, hasznos észrevételekre szeretnénk írásos tájékoztatásokat megjeleníteni, ezzel is megerősítve, tovább javítva az egyesületen belüli kommunikációt.

Az alábbiakban néhány gondolatban szeretnénk összefoglalni a versenysport erősítésével kapcsolatosan érkezett kérdésekre adott válaszunkat, egyesületi céljainkat.

Az egyesületünk új stratégiáját alapvetően az egyesület hírnevének fokozása, a napijegyes horgászok visszacsábítása, a taglétszám növelése és a versenysport erősítése köré építettük/építjük. Mindezek együttes hatása, hogy egyesületünk gazdaságilag stabil, független, jól működő legyen, valamint a horgászversenyek iránt megnövekedett érdeklődést is minőségileg kiszolgáló egyesületté váljon. Egyesületünknek ki kell szolgálnia a különböző horgászmódszerek, halfajták iránt elkötelezett tagjaink igényeit is, így lehetőséget kell biztosítani a „hagyományos” horgászmódszereket kedvelő horgászaink mellett a különböző rablóhalas, finomszerekéles, bojlis, ... módszerrel horgászó tagjaink, vendégeink kikapcsolódására is.

A versenysport az alábbiakban járul hozzá a céljainkhoz:

1. A VI-os tó átalakításával a finomszerelékes versenyekre ideális pályát alakítottunk ki, melyen a gyermekek nevelésével kezdődően a profi versenyekig nagyon sok lehetőséget tudunk biztosítani horgászainknak, vendégeinknek. Ezt a tavat a nevelésbe is bekapcsoltuk, a betelepített mennyiségből év végére kb. 80 mázsa halat fogunk kiengedni. Ezen mennyiséget versenyenként-versenyzőként 1 db hal elhullása mellett terveztük. Ezt a mennyiséget messze nem értük el, az intenzív versenyeztetés mellett sem. Természetesen a célunk, hogy a lehető legkevesebb elhullás mellett bonyolítsuk le a versenyeket.
  2. A több napos versenyeket igyekszünk az V-ös számú tavunkra tervezni és a nevezők létszámától függően kerülni a teljes tó lezárást. A IV-es számú tavunk versenyek miatti lezárását a lehető legnagyobb mértékben igyekszünk csökkenteni. Összességében elmondható, hogy az idei évben megrendezett versenyeink kiváló fogási eredményekkel zárultak, a versenyzők részéről pozitív visszajelzéseket kaptunk, egyesületünk jó hírét vitték.

A versenyek elleni vélemények mellé szeretnénk, ha figyelembe vennék, hogy mekkora bevétel növekményt hoz az egyesületnek és ebből kifolyólag milyen előnyöket kap a tagság.

1. EXTRA TELEPÍTÉSEK - Az év végi több mint 400 mázsa hal telepítését követően (már ez is rendhagyónak mondható a történetünkben) az idei évben extra telepítéseket hajtottunk/hajtunk végre:

- 10.000 db előnevelt CSUKA telepítése a kondorba

- 50.000 db előnevelt SÜLLŐ telepítése a Füzesbe

- 15 mázsa rendkívüli (2 kg feletti átlagsúlyú) PONTY telepítés júliusban a füzesbe

- további 30 mázsa rendkívüli (2 kg feletti átlagsúlyú) PONTY telepítés július 29-én a füzesbe

1. A versenyek ellenére még egy alkalommal sem fordult elő, hogy a tavainkra érkező horgászoknak ne legyen valamelyik tavunkon szabad horgászhely (55 HEKTÁRBÓL, 4 TÓBÓL és TÖBB 100 HORGÁSZHELYBŐL VÁLOGATHATNAK HORGÁSZAINK).

Tisztelt Egyesületi Tagok, Kedves Horgászok! Kérjük, hogy kérdéseiket, észrevételeiket a továbbiakban is juttassák el a Vezetőség részére. Célunk, hogy a beérkezett kérdéseket, ötleteket értékeljük, figyelembe vegyük ezzel is biztosítva egyesületünk további fejlődését mindannyiunk megelégedésére.

Eredményes horgászatot kívánva

PAHE Vezetőség

horgaszaink_kerdeztek_versenysport.pdf

Paksi Atomerőmű Horgász Egyesület 7032 Paks, Pf. 20 E-mail: horgasz@npp.hu
Tájékoztatjuk látogatóinkat, hogy weboldalunk működéshez szükséges munkamenet cookie-at alkalmaz. Ezen cookie-k kezelése az adatkezelő jogos érdeke (GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pont).
A működéshez szükséges cookie-k segítenek használhatóvá tenni a weboldalunkat azáltal, hogy engedélyeznek olyan alapvető funkciókat, mint az oldalon való navigáció és a weboldal biztonságos területeihez való hozzáférés.
Bővebb tájékoztatásért kérjük olvassa el Cookie tájékoztatónkat!
Működéshez szükséges cookie-k
cookies-accepted
Ebben a cookie-ban tároljuk, hogy milyen típusú cookie-kat fogadott el.
PHPSESSID
Munkamenet adatokat tartalmazó cookie. Oldal bezárása után ez a cookie megsemmisül.